[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Pon, 11 Wrz 2006, 11:11:28 CEST

Darek Mołodecki napisał(a):

> wracajac do  tematu  Funduszu  kiedy   doczekamy  sie    opisu
> projektow ,które  dostały  dofinansowane  z naszych  pieniedzy.
> Zgodnie  z prawem  mamy prawo  do tego, gdyż to były  projekty
> finasowane ze  srodków  publicznych.
>
> Darek

Na jakiej podstawie opierasz swoje twierdzenie, że środki te pochodzą z
pieniędzy publicznych?? Wg mnie Twoje podejście jest niestosowne/błędne
ponieważ nie dlatego powinniśmy poznać opisy tych projektów bo są
finansowe ze środków publicznych ( bo nie są) tylko dlatego, żeby można
było skorzystać z przedstawionych w nich pomysłach (takie Dobre Praktyki
powiedzmy).

A swoją drogą to stronę www.fundusz.zhp.pl można by zaktualizować. Ani
to trudne ani czasochłonne.
No i chyba promocja funduszu leży. Bo na pierwszą edycję wpłynęło ponad
180 wniosków. A na kolejną kilkanaście. Więc chyba droga przez
komunikaty do komend chorągwi chyba nie jest skuteczna.

Kowlak