[Czuwaj] Umowy, porozumienia & so

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 15:11:55 CEST

On Pn, Września 18, 2006 12:40, Dominik Jan Domin wrote:

> Zastanawiam się tylko, czy działając w oparciu o parafię tez musze coś
> takiego podpisac? Jak na razie nie mam żadnej takiej umowy...
>
> DJD

Myśle że tak i możesz pisać w oparciu o porozumienie ZHP z Kosciołem
Katolickim (chyba takowe mamy :)) Bo w parafi jak i w szkole zmienia się
"głownodowodzący placówką" a jak bedzie z tych co harcerzy nie lubią
bedzie problem :)

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO