[Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

Wto, 19 Wrz 2006, 09:32:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Sławomir Waś" <slawek w wasie.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 8:42 AM
Subject: Re: [Czuwaj] karta <26 + Karta Rabatowa ZHP

> jak

> ------------------
> Karty z GK otrzymały choragwie i one odpowiadają za przekazanie ich do
> hufców, a te do drużyn.
> SW

Załóżmy że karty dotarły do hufca w dniu 2 września.
Do drużyn dotarły do 10 września,
a poszczególni harcerze otrzymali je do 18 września 2006.

Rozumiem że karta "2006" zachowa ważność
do momentu wydania karty "2007"
czyli do ok 30 czerwca 2007
lub dłużej jeśli znowu zdarzy się "poślizg" ?
Czy dobrze rozumiem ?

A jeśli tak, to jak informacja o wydłużeniu ważności karty "2006"
poza 31.12.2006 dotrze do wszystkich "zniżkodawców" ?

Czesław