Re: [Czuwaj] Książeczki Harcerskie

Wto, 19 Wrz 2006, 12:38:13 CEST

----- Original Message -----
From: "Przemysław 'Chaber' Chabros" <chaber w uznam.net.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 12:06 PM
Subject: [Czuwaj] Książeczki Harcerskie

> Słuchajcie gdzie się czarno na białym odwiem jak numerować oraz kto ma to
> robić itp książeczki harcerskie. Oczywiście chodzi mi o nasz rodzimy akt
> prawny. Kopałem na dokumenty.zhp.pl ale się nie dokopałem :)
>
> Pamietam że kiedyś maglowaliśmy to na liście ale nie mogę tego odnaleść.

http://dokumenty.zhp.pl/org/download_82/gku0485.rtf
(.....)
21. Wzory:
- legitymacji zucha
- książeczki harcerskiej
- książeczki instruktorskiej
zatwierdza Naczelnik ZHP,
a uprawnione do ich drukowania jest Harcerskie Biuro Wydawnicze "Horyzonty".
(......)
Z tego wynika że to o co pytasz powinno wynikać z treści opisów w
książeczce.
Powinno....

A tak na marginesie, to mimo moich wielokrotnych próśb,
nie dostałem informacji, jakim dokumentem zostały zatwierdzone
przez Naczelnika te wzory.

Czesław