Re: [Czuwaj] Książeczki Harcerskie

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Wto, 19 Wrz 2006, 14:20:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: <chaber w uznam.net.pl>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, September 19, 2006 12:38 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Książeczki Harcerskie

Witam

ja u siebie w ksiazce pracy druzyny, na stronie z karta czlonka druzyny
wpisuje w prawym gornym rogu kolejny numer. Jesli osoba odchodzi z druzyny,
to tego numeru juz nie nadaje. Numer sklada sie z cyfry kolejnej lamany
przez nr druzyny, lamany przez rok przyjscia do druzyny. Np. 001/25/2006 i
taki numer wpisuje tez do ksiazeczki harcerskiej. Czyli numer nadany w
ewidencji czlonow druzyny (karta czlonka druzyny) jest zarazem numerem
ksiazeczki harcerskiej.

W razie pytan chetnie udziele dalszych odpowiedzi. Moge podeslac tez skan z
ksiazki pracy druzyny.

Pozdrawiam
Viking-Szczecin