[Czuwaj] Książeczki Harcerskie

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Wto, 19 Wrz 2006, 23:24:54 CEST

On Wt, Września 19, 2006 14:20, hm. Rafal M. Raniowski HR wrote:
> [...]

Teraz czy środowiskiem jest już moja drużyna czy może hufiec, tym samym
może mi narzucać zasady numerowania?

> ja u siebie w ksiazce pracy druzyny, na stronie z karta czlonka druzyny
> wpisuje w prawym gornym rogu kolejny numer. Jesli osoba odchodzi z
> druzyny,
> to tego numeru juz nie nadaje. Numer sklada sie z cyfry kolejnej lamany
> przez nr druzyny, lamany przez rok przyjscia do druzyny. Np. 001/25/2006 i
> taki numer wpisuje tez do ksiazeczki harcerskiej. Czyli numer nadany w
> ewidencji czlonow druzyny (karta czlonka druzyny) jest zarazem numerem
> ksiazeczki harcerskiej.
>
> W razie pytan chetnie udziele dalszych odpowiedzi. Moge podeslac tez skan
> [...]

Tak samo jak wyżej Rafale na jakiej podstawie jest w ten sposób
rejestrujesz, dlaczego taki system numeracji? I dlaczego nie nadał Ci go
hufec np.: żebyś nie nadał numeru takiego samego jak ma ktoś inny?

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO