[Czuwaj] Książeczki Harcerskie

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 00:16:34 CEST

On Śr, Września 20, 2006 12:57, Dominik Jan Domin wrote:
> [...]

Wg mnie u mnie tak jest, tylko ze system numeracji sobie zostawił.
Argumentując ze w związku z tym ze drużynowi prowadzą rejestry ksiązeczek
zarządza on "następującą numeracje".

Czy nie istnieje już środek odwoławczy?
Skoro zarządzenie weszło rozkazem z 3.07 obowiązuje od 1.08 a zostało
przedstawione druyżynowym 6 września?
--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO