[Czuwaj] Decyzje ? Zmiany ? było Re: Re: zjazd programowy ...

Bartek Szumski szumyk w poczta.onet.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 10:11:25 CEST

----- Original Message -----
From: Seascout - Rafał Klepacz

Dla mnie Rafale to żaden pat, po to wybraliśmy Ciebie, Andrzeja Grabowskiego
i innych instruktorow do Rady Naczelnej, aby takie dyecyzje umuieli
podejmować ? Więc jaka jest Twoja decyzja ?
A po drugie jesteś chyba słusznie postrzegany jako zwolennik zmian w PiP -
ja się dlatego chętnie spytam jakich, tylko prosze krótko i konkretnie, wg.
mnie powinien byc zapis taki, a taki :)

A na marginesie ZHP pgK od lat nie ma (od ilu nie wiem - może ktoś wie niech
powie) 10 pkt. PH i nie jest też członkiem WOSM i WAGGS ... i co ?

Pozdrawiam serdecznie z Łodzi

Szumyk

hm. Bartek Szumski HR
szumyk w poczta.onet.pl