[Czuwaj] Re: zjazd programowy ...

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 28 Wrz 2006, 12:37:09 CEST

On Śr, Września 27, 2006 22:49, admiral wrote:
> Zatem z mojego punktu widzenia, to jednak bedzie "nastawiony na
> widowisko chwyt medialny" :(. Powiedz mi dlaczego sie myle, dlaczego dla
> ciebie to wazne?
>
> pozdr.,
> admiral

To tak jak dla mnie, pachnie dobrą promocją, skautingiem ale technicznie
kiedyś odchodziliśmy od masówki. Jak dla mnie masowe odnowienie gubi
duchowość tego jednego ktore jest odnawiane. To jak przysięga zbiorowa w
wojsku i nasze jednostkowe leśne przyrzeczenie w nocy.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO