[Czuwaj] Re: zjazd programowy

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Pią, 29 Wrz 2006, 06:52:16 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Michał Górecki
Sent: Thursday, September 28, 2006 10:49 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Re: zjazd programowy

> Widziałem wiele obozów. Widziałęm takie w których się nie pije.
> Widziałem takie w któych się pije. Widziałem takie w któych
> się bardzo pije.
> Widziałęm takie w któych się wogóle nie pije, a są tragiczne
> programowo (pompki, przysiady, zero programu).
> Widziałem takie w których zgrupowaniu się pije,
> a są tak świetne programowo,
> że większość środowisk w Polsce by im pozazdrościła.

Zdajesz sobie sprawę że sformułowanie:

> Widziałęm takie (obozy) w któych się wogóle nie pije,
> a są tragiczne programowo (...).
> Widziałem takie (obozy) w których zgrupowaniu się pije,
> a są tak świetne programowo,
> że większość środowisk w Polsce by im pozazdrościła.

może zakrawać na świadomą manipulację z Twojej strony ?

Dlatego zapytam inaczej.
Czy jesteś w stanie wymienić środowiska (drużyny/szczepy)
w których wiekszość kadry nie ukrywa że pije,
a które organizują obozy, świetne METODYCZNIE i programowo ?

Czesław