[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 08:52:49 CEST

On Cz, Września 28, 2006 22:49, Michał Górecki wrote:
> Widziałem wiele obozów. Widziałęm takie w których się nie pije.
> Widziałem takie w któych się pije. Widziałem takie w któych się bardzo
> pije. Widziałęm takie w któych się wogóle nie pije, a są tragiczne
> programowo (pompki, przysiady, zero programu). Widziałem takie w których
> zgrupowaniu się pije, a są tak świetne programowo, że większość
> środowisk w Polsce by im pozazdrościła. I co dalej?
>
> g00rek

A widzaiałeś takie gdzie nie letnie harcerki po pijaku rozbierają sie
przed kadrą, albo kadre uprawiająca sexik na drodze kolo obozu lub tez
Komendata hufca który nie może po pijaku sie zmiescic w bramę którą
wczesniej przejechał star, z-ce komendata hufca który pisze w hufcowej
gazetce ze pic mozna zawsze jak ma sie 18 lat nie ma sie muduru na sobie a
pozniej prowadzi zajecia na kursie zastepowych o 10 PH, lub też
miejscowych dziennikarzy wynoszacych z lokalu zarzyganego kolege
instrukora ktory wlasnie upil sie bo zostal wybrany do KH.
Po co nam organizacja która ma dobrych fachowców "świetnych programowo"
skoro ideały w środku gniją.

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO