[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Aleksander Senk senk w post.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 11:40:34 CEST

Michał Górecki napisał(a):

> Olek, między wierszami czytam "zaproponuj coś innego, co działa" tak
> jakby ten działał. A jak widać na obrazku nie działa :) Albo
> teoretycznie działa, ale jest niemożliwy to zaimplementowania... czyli
> nie działa :]

G00rek.. Gratuluje silnego argumentu!

W tym momencie setki instruktorów pękają ze smiechu, nie masz juz
kontrdyskutantów, a zatem i problemu - Twoje zostaje na wierzchu i nikt
Cie juz nie przegada.

Jak juz napisalem: O skutecznosci (a raczej o jej braku) absytnencji
wiedzą najlepiej Ci, ktorym nie zdarzylo sie na powaznie stosowac ja
jako narzedzie wychowawcze...

pozdrawiam
olek