[Czuwaj] Re: zjazd programowy

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 17:06:59 CEST

::A ja uważam że organizacja promująca wszczemięźliwosc i bedąca stricte
::abstynęcką bedzie skupiać po jakichś 10 latach 400 tys pod warunkiem, że
::będzie wiarygodna i nie zakłamana. Aby to osiągnąć trzeba się oczyścić i
::nad mechanizmami oczyszczającymi naszą organizację powinniśmy myśleć.
::
[R:]

Janusz. Masz rację. Ja się zgadzam z tym, że jeśli coś jest prawdziwe - to
przyciąga młodych. Bo młodzi ludzie szukają wartości, szukają prawdy. Jak
zwietrzą fałsz - to koniec. Ucieczka, odwrót i szydera.

Ale konia z rzędem temu, kto powie, jak dziś oczyścić naszą organizację.

Rafał