[Czuwaj] niedzielny Teleekspres

Pawel Dobosz pawel.dobosz w interia.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 09:16:24 CEST

Można już obejrzeć wczorajsze wydanie Teleekspresu na tvp.pl.
http://www.itvp.pl/event/teleexpress/

Moim zdaniem, "ogólna wymowa" tego materiału nie była wcale taka zła, przynajmniej jak na standardy telewizyjne (jedyne, co mnie lekko zniesmaczyło to zestawienie informacji o dyskusji w ZHP z następnym komunikatem o "wódce w tubkach"). Najważniejsze, że powiedzieli prawdę. A że w sposób uproszczony.. taka już jest natura mediów masowych. Powinniśmy to zaakceptować.

pozdrawiam,
Paweł

Wideofelietony Tadeusza Mosza.
O biznesie dla wszystkich. Oglądaj >> http://link.interia.pl/f1a3c