[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

Szumyk szumyk w gmail.com
Pon, 2 Kwi 2007, 12:01:18 CEST

Chyba wszystkich nieco ponoszą emocje dlatego ja mam pytanie.

Czy ktoś uważa że ZHR i inne organizacje harcerskie nie mają prawa (np.
"moralnego") do używania Krzyża Harcerskiego ??

Chyba nie ty Czesiu, ani członek RN Ryszard Rutkowski, i chyba nawet
(mam nadzieję) że Kowlak tak nie uważa. A ja już na pewno.

jeśli tak zatem jest, należałoby wypracować taką formę, aby zgodnie z
prawem mogły go używać, aby był symbolem łączącym, a nie kolejnym
dzielącym :)

zresztą nie do końca rozumiem i może Marabut lub Leśna wyjaśnią mi czemu
licencja jest "uwłaczająca" ??

Nie wiem też jak to powinno być rozwiązane, nie jestem członkiem władz
naczelnych, ani specem prawa patentowego - chętnie posłucham jakie mają
propozycje i uzasadnienie ich (obie strony) wtedy chętnie powiem która
mi się podoba :)

Szumyk