=?ISO-8859-2?Q?Re: Re[2]: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj] zastrze=BFenie Krzy=BFa Harcerskieg= o?=

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 13:02:12 CEST

Użytkownik Ryszard Rutkowski <ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:
>Dzień Dobry!
>Nazywam się Ryszard Rutkowski. Jestem członkiem RN, przew. jej
Komisji stat-reg.

>Uważam, że ZHP powinno zastrzec prawo do znaku, jakim jest Krzyż
>Harcerski, i być wyłącznym jego dysponentem, z wyłączeniem wszelkich
>innych organizacji.

Rysiu drogi !
Pół biedy teraz - co najwyżej twojej postawie mogę zarzucić, że
innych harcerzy nie traktujesz jak braci...
Ale co będzie, jeśli ZHP zdobędzie się na odwagę i sprawdzi jaki
procent naszych instruktorów akceptuje zasady skautingu po którym
mogłoby się okazać, ze wiekszość jest za zasadami obowiązującymi
w Polsce Ludowej ?
Czy po ewentualnym wystąpieniu z WOSM nadal będziesz uważał, ze
tylko ZHP ma prawo używać krzyża, a pozostali, łącznie z tymi którzy
odejdą z ZHP aby założyć skautową organizację opartą na zasadach
ZHP(1918) stracą to prawo ? Nie uważasz, że to absurd ?
Andrzej.