Re: Re: Re[2]: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj]zastrzeżenie Krzyża Harcerskieg= o

Pon, 2 Kwi 2007, 13:58:35 CEST

----- Original Message -----
From: "Piotr Kowalski" <szare.szeregi w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 02 April 2007 13:17
Subject: Re: Re: Re[2]: Fakty i Mity :) Re: [Czuwaj]zastrzeżenie Krzyża
Harcerskieg= o

Andrzej Rolewicz napisał(a):

> Czy po ewentualnym wystąpieniu z WOSM nadal będziesz uważał, ze
> tylko ZHP ma prawo używać krzyża, a pozostali, łącznie z tymi którzy
> odejdą z ZHP aby założyć skautową organizację opartą na zasadach
> ZHP(1918) stracą to prawo ? Nie uważasz, że to absurd ?
> Andrzej.

Gdybym był zaangażowany w tworzenie nowej organizacji. A dopuszczam taką
możliwość gdyby wyrzucili nas z WOSM albo gdybyśmy sami z niego
wystąpili to jednak byłbym za tym, żeby ta organizacja miała NOWY znak.

===

I ja sam chciałbym dla nowej organizacji, nie mającej nic z ZHPm (owego
"PRL") nic współnego, mieć nowy znak, NOWE MUNDURY i cały system
identyfikacji wizualnej.

DJD