[Czuwaj]Teleekspres

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 2 Kwi 2007, 20:48:36 CEST

Piotr Kowalski napisał(a):

> Mam nadzieję, że argumenty tego typu jak powyżej nie spowodują, że nie
> będzie to zniechęcało do odpowiedzialnej dyskusji o zmianie prawa
> wynikającej z analizy naszych wartości, zastanowienia się czego w
> Prawie brakuje i co trzebaby do tego prawa dodać lub co w nim zmienić.
>
> Kowlak

Jak na razie nic nie musi zniechęcac do takiej dyskusji, bo jej tak na
prawdę nie ma.
O wartościach w prawie harcerskim dyskutuje grupa kilkunastu, może
kilkudziesięciu zapaleńców na kilkju forach internetowych i tej liście.
Konferencje hufcowe i chorągwiane były jednorazowymi zrywami, i wskazały
raczej na potrzebę zmian niż wskazały ich kierunek.
Tak na prawdę jedynym konkretem jest często wyrazna wola zmiany 10
punktu, bo pzecierz harcerze i tak piją.
W związku z powyższym uważam, że materiał w teleekspresie bardzo dobrze
oddał charakter dysklusji i pojawiające się w niej argumenty.

Marcin Wojtczak