Re: [Czuwaj] Krzyż

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Wto, 3 Kwi 2007, 11:24:30 CEST

03-04-07, Paweł Rozdżestwieński <konikhdj w hot.pl> napisał(a):

> Ja jestem instruktorem ZHP to widzę jak wygląda sytuacja.

A wydawało mi się, że, żeby ocenić sytuację GDZIEŚ trzeba mieć wiedzę na
temat tego gdzieś a nie na temat tego U NAS. Ale może ja się nie znam :)

Jedno jest pewne - chyba żadna organizacja skautowa nie traktuje swojego
RUCHU jako niemalże religii.

U nas natomiast religia harceriańska rośnie w siłę. I ma sporo wyznawców. A
dyskutowanie o czymś co jest niemalże na poziomie wyznania rzeczywiście jest
trudne. Bo bardzo emocjonalne.