[Czuwaj] Re: zastrzeżenie Krzyża Harcerskiego

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Wto, 3 Kwi 2007, 15:28:49 CEST

<cytat kto="Michał Górecki">
> 03-04-07, admiral <admiral w pomaranczarnia.org> napisał(a):
>>

> No właśnie nie!
> Ty chyba nie dostrzegasz tego, że NA DRUGI DZIEŃ symbol zostałby przez
> kogoś
> zastrzeżony.  Przecież to złoty biznes.

Masz racje, nie rozumiem. Jak to jest? Czy moge pojsc do urzadu i zastrzec
lilijke, syrenke warszawska, wizerunek papieza, krzyz harcerski tak po
prostu, bo bylem pierwszy?
Rozumiem, ze sa pewne symbole (chocby narodowe, religijne), ktorych nie
mozna, ot tak, sobie zastrzec dla siebie do prywatnego uzytku...

> O wartościach już pisałem. Czekam na konkretne rozwiązania.

To ja tez pisalem: Stowarzyszenie.

admiral