[Czuwaj] ZHP a Wojsko

michałk michalk288 w o2.pl
Wto, 3 Kwi 2007, 17:29:35 CEST

Hello Michał,

    Witam!
    Zasadniczo tylko czytam listę, ale co do wojska:

    Paweł, nie chodzi o proobronność jako specjalność, tylko zakres i
    metody pracy.
    Nie ma nic szkodliwego w wychowaniu sprawnego człowieka,
    zdobywającego uprawnienia strzeleckie, nurkowe, spadochronowe itp.
    dopóki takie działania są narzędziem pomocniczym w wychowaniu
    świadomego obywatela i nie zasłaniają harcerstwa w pracy drużyny.

    A przykład przegięcia?
    W niedzielę skończył się "TROP" organizowany prze hufiec Wołomin.
    Tematyka: Dziki Zachód - Indianie, traperzy, kowboje.
    Zalecane stroje dostosowane do fabuły.
    I przyjechała drużyna XXX - na trasie wyglądali tak:
     http://288wdhiz.ovh.org/galeria/trop/tuliczysiczaswyjcianoa.jpg
     http://288wdhiz.ovh.org/galeria/trop/ioddziacoszednawojn.jpg
            ( zdjęcia autorstwa komendanta rajdu)

      Co właśnie chyba dobitnie świadczy o tym, że nie do końca
      niektórzy widzą granicę cienkiej czerwonej lini...

      P.S.
      Nie mam nic do "Zielonych Diabłów", ale moje dzieci i paru
      innych uczestników patrzyło na nich jak na ludzi którzy pomylili
      imprezy.
      Ciekawe dlaczego?

      Pozdrawiam
      Michał Kujawa
      288 WDHiZ
      kiedyś od Wędrowników, teraz od Starszych