[Czuwaj] James Bond a nie Zawisza - onet.pl

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 4 Kwi 2007, 11:38:05 CEST

04 Apr 2007 09:37:57 +0200, Pawel Dobosz <pawel.dobosz w interia.pl> napisał(a):

> 'Dziennik' przedstawia również stanowisko ZHR w sprawie Prawa Harcerskiego. Jasne i czytelne.
> Ciekawe, kiedy my do tego dojrzejemy..

Bardzo fajny artykuł. Klarowny, bez przegięć, bez głupkowatego
ironizowania. Jasne stanowisko ZHRu - proszę bardzo, wreszcie może
ludzie zrozumieją, że jesteśmy inni, skoro u nas takie dyskusje się
dopuszcza, u nich nie. I jasno powiedziane że są konserwatystami.

Wpleciona wypowiedź Cyryla i Naczelniczki - jestem zadowolony.