[Czuwaj] Re: konferencja śląskiej

Janusz Sikorski jsikorski w wp.pl
Śro, 4 Kwi 2007, 12:36:20 CEST

Dnia 04-04-2007 o 12:06:10 <czuwaj-request w listy.czuwaj.net> napisał:

> I proszę Sikor, nie zarzucaj mi tu papką o nauczycielskim traktowaniu
> harcerstwa czy coś. Znasz moje zdanie na wiele tematów. A przy okazji
> każdej dyskusji wrzucasz ukradkiem jakieś inne brudy i frustracje. Po
> co?
> g00rek

Michał, nie wiem dlaczego odnosisz to do siebie? Tak znam Twoje poglądy na
harcerstwo i w wielu punktach sie zgadzamy. Na pewno nie wrzucam Cię do
żadnego wora, a już na pewno nie do przeciwników systemu zastępowego. Nie
w tym rzecz. Faktem jest, że w dyskusji często używam sformułowań ostrych
i jednoznacznych. Cóż taki mam styl, to, że kogoś lubię czy cenię nie
znaczy, że mam sie z Nim we wszystkim zgadzać, podobnie jak nie wymagam by
sie ze mną zgadzano. Nie bardzo wiem o jakich brudach czy frustracjach
Piszesz. Nie jestem sfrustrowany :) Nie muszę byc :D. Jeśli dyskusja
zachacza o jakiś szerszy problem i to widzę, zwracam na to uwagę. Tak
naprawdę Wiesz przecież, że nic nie jest od siebie oderwane, wszystko, o
czym dyskutujemy,  łączy się ze sobą, przenika i oddziaływuje na siebie.

Pozdrawiam

Janusz Sikorski