[Czuwaj] ze strony CSI

Seascout seascout w go2.pl
Śro, 4 Kwi 2007, 13:19:38 CEST

::
::Co za bzdura:
::*=====================
::Zmiany w ankietach aplikacyjnych*    dodano: 26-03-2007
::
::Druhny i Druhowie!
::Od kwietnia br. na ankietach aplikacyjnych pojawi się nowy zapis
::dotyczący płatności za udział w formach organizowanych przez CSI.
::Wymagany będzie podpis komendanta chorągwi potwierdzający opłacenie
::składek przez hufiec, z którego osoby będą uczestniczyć w kursach lub
::warsztatach.
::=====================
::
::Kto wymyśla takie rzeczy? Ja jestem z Łodzi to sobie pojadę do komendy
::chorągwi i mi podpiszą. Ale jak ktoś jest z Radomska?
::

Na przykład z Pionek, do komendy chorągwi w Płocku, jedzie się publicznymi
środkami komunikacji 5 godzin :) W jedną stronę.

Można wysłać pocztą, ale to generuje niepotrzebny ruch (zagubienia
dokumentów tak przesyłanych mogą się zdarzać przecież.) Nie wystarczyłoby
potwierdzenie, że ja zapłaciłem składki?

No i kolejna sprawa. Za to, że chorągwie nie płacą składek do GK, karze się
instruktorów którzy chcą się kształcić. A więc aktywnych. Co za nonsens...

Do czego to prowadzi? Do tego, że kadra przestanie się szkolić w CSI. Może o
to chodzi...

Czyżby ten zapis wziął się stąd, że łatwiej nie wpuścić instruktora z małego
hufca na formę CSI, niż poważnie pogadać z komendantem chorągwi, by
wyegzekwować składki? W statucie mamy wpisane rozwiązania co robić jak
chorągiew nie płaci składek. Ciekawi mnie, czy którekolwiek zostało choć raz
użyte. Najłatwiej uderzyć w pojedynczego instruktora, chcącego się
kształcić...

Seascout