[Czuwaj] a moze by tak....

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 10 Kwi 2007, 17:00:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, April 10, 2007 4:19 PM
Subject: [Czuwaj] a moze by tak....

> uwaga3: wyróżnik - srebrna podkładka (przed wojną była brązowa, ale
>  to się beznadziejnie kojarzy).
> Czyli: Granatowa, zielona, czerwona - tylko "liniowi" instruktorzy,
wychowawcy,
> noszę ten kolor - znaczy przestrzegam Prawa (X)
> srebrna (to od zaszczytu, siwych włosów i mądrości:) - wszyscy
> pozostali, co to chcą być przydatni w ZHP, ale funkcji wychowawczych
> nie pełnią i - mają tylko bierne prawo wyborcze.
> P.S. A dla wyróżniającej się starszyzny byłaby jeszcze złota podkładka :)
!!!

Abstrahując od meritum propozycji, to pomysł srebrnych i złotych podkładek
wydaje mi się nietrafiony. Miałoby to skutki odwrotne do zamierzonych,
przynajmniej w oczach wędrowników i młodych instruktorów byłoby to odebrane
jako tworzenie w ZHP "lepszej kasty". Jeżeli już,. to pozostańmy przy
brązie.

GS