[Czuwaj] [OT] Zaproszenie na koncert

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Czw, 12 Kwi 2007, 21:13:39 CEST

dnia 12-04-07 9:58 Radek Paszkowski był(a) uprzejmy(a) napisać::

> W imieniu Piotra Bakala (autora "Gawędziarzy" i wielu piosenek Starego
> Dobrego Małżeństwa, I. Piastowskiej, Do Góry Dnem...)

Ups! Ale pojechałem :/ Nie on Gawędziarzy napisał przecież!

W ramach pokuty podam parę bardziej znanych tytułów:
Lato z komarami, Posiedzimy jeszcze trochę, Byle jak, Ile (Quanto),
Pożegnanie (SDM), Imperatyw (SDM), A co nam jeszcze...

Zainteresowanych przeprasza Sorrewicz ;)

R.

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,