Re: [Czuwaj] chorągiew stołeczna było:zachodniopomorska

Gofer gofer w 3dw.pl
Czw, 19 Kwi 2007, 09:06:18 CEST

> Ta zależność jest bardzo prosta.
> Jak chorągew bedzie miałe pieniądze na byt (czytaj płace personelu i
> pochodne), to hufcom nie będzie groziło niepodziewane zajęcie konta
> przez komornika, albo zlicytowanie  posiadanych nieruchomości. Proste!
> A socjalizm to ustrój, który z wielkim trudem przezwycięża problemy
> niewystepujące nigdzie indziej.
>
> Marcin Wojtczak
>
> --

Hmmm... Ta zależność jest bardzo prosta ale też bardzo przypominająca
zasadę : Dajcie nam bo jak nie to inni wam wezmą za nas.
Jest to nieco podejście egoistyczne i dziwne. Stwierdzasz tu Marcinie, że
Hufce musza dawać finanse Chorągwi bo w ten sposób zabezpieczone
są przed ściąganiem długów przez nich nie zrobionych.
Przypomina mi to nieco - wybacz porównanie - ściąganie haraczu za ochronę.
Chorągiew chyba powinna dawać Hufcom coś więcej niż tylko tego typu wątpliwą
ochronę prawda?
W takim razie po co Chorągiew Hufcowi, który sam bez problemu radzi sobie z
finansami?
Chorągiew ma brać pieniądze i nic w zamian nie dawać?
Myślałem ze twoja argumentacja za finansowaniem Chorągwi przez Hufce, skupi
się na programie, szkoleniach i innych
rzeczach, w których Hufce oczekują pomocy od Chorągwi a tu jasno wyłożyłeś
stanowisko, że nic nie damy ale wy nam dacie bo musicie;)

Pozdrawiam
phm. Paweł Sobczak