[Czuwaj] Piesi harcerze

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Pią, 20 Kwi 2007, 13:27:38 CEST

Dnia 20-04-2007, pią o godzinie 12:25 +0200, Dominik Jan Domin
napisał(a):
> http://wiadomosci.wp.pl/kat,12611,statp,cG93aWF6YW5l,wid,8728538,wiadomosc.html
>
> Kto mnie oświeci, co się robi w ZHP w związku z tym? Poza oczywiście
> światełkiem w kolumnie pieszych...

HSP jesli jest powolane na dana impreza ma obowiazek zabezpieczac
kolumny a oni zwykle maja na wyposazeniu kamiezlki.

My kilka lat tamu przyzwyczailismy sie do noszenia migajacych czerwonych
swiatelek od rowerow, ktore kosztuja zaledwie po kilka zlotych.

Ale jakos tak staje mi przed oczami grupa "komandosow" w wojskowych
ciuchach na drodze... eh... nie ma to jak dobre maskowanie.

Pieszy zwykle zejdzie widzac samochod ale nieoswietlny rowerzysta na
drodze to masakra.

Pozdrawiam
orcus