Odp: [Czuwaj] Nowa propozycja programowa

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 14:32:18 CEST

Oczywiście uprzejmie przepraszam wszystkich, że udało mi się wysłać tą
samą wiadomość 4 razy :)

I przy okazji jeszcze jedno.

GK opublikowała wyniki 1% do końca marca a właściwie do 3 kwietnia. Na
konto ZHP (nie jednostek tylko GK) wpłynęła kwota 16 249,63 zł.

Kto za to odpowiada? Kto odpowiada za to, że nie ma żadnej lub prawie
żadnej kampanii reklamowej? Bardzo chciałbym poznać tą osobę. Może czas
na wyciągnięcie konsekwencji. W zeszłym roku była straszna staruszka i
druh skarbnik ZHP przekonywał mnie, że to moja wina. Ciekawe czy za brak
kampanii w tym roku także ja odpowiadam...

I przy okazji chciałbym przypomnieć, że jeszcze tylko kilka miesięcy
zostało, żeby zdecydować się co będzie się działo w przyszłym roku.
Wszystkich zainteresowanych odsyłam do artykułu w marcowym CZUWAJ - 1% w
2008 roku.

Zespół Yamato - posłuchaj jak grają na bębnach
o średnicy 5 metrów! Już wkrótce ich trasa w Polsce.
Zobacz: http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fyamato.html&sid=1107