[Czuwaj] Nowa propozycja programowa

Bogdan W. Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Pią, 20 Kwi 2007, 15:01:48 CEST

DJD>  a już Małkowski wymagał czci dla Organizacji Polski Podziemnej
DJD> Walczących z Okupantami w Okresie II Wojny Światowej!

Wg. jednej z interpretacji symboliki dwa żołędze na krzyżu oznaczają dwie wojny światowe (ks.
Lutosławski miał wizję w 1913?).

SSS>Kto odpowiada za to, że nie ma żadnej lub prawie żadnej kampanii reklamowej?

Głównie w Wyborczej jest mały prostokącik z dwiema uśmiechniętymi
harcerkami, logiem i hasłem twój procent procentuje. Jest jeszcze
wersja poszerzona o zdjęcie jak harcerze wynoszą kogoś na noszach
(biała służba chyba) i to wszystko

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dracosoftware.eu