[Czuwaj] 1% dla ZHR

TOGRO.com.pl togro w togro.com.pl
Sob, 21 Kwi 2007, 00:15:10 CEST

Ja to mam zamiar u mnie w hufcu zrobic tak:

- 15 maja wezme wszystkie wyciagi na których jest 1%,
- napisze pismo bez wpisywania danych odbiorcy - do wszystkich takie samo,
- recznie zaadresuje do kazdej z tych osob koperte.

Nie tworze zadnej bazy danych (no chyba, ze moje wyciagi to baza danych, ale
chyba bysmy popadli w skrajnosc).
Po wyslaniu listow nie zostanie po nich żaden slad.

Gdzie lamie ustawe?

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki