[Czuwaj] Fundusz Inicjatyw Obywatelskich

Szczep im. Szarych Szeregów szare.szeregi w wp.pl
Pon, 23 Kwi 2007, 12:00:52 CEST

Na stronie www.pozytek.gov.pl są wyniki analizy formalnej wniosków do
FIO. I wychodzi z tych kartek, że nie został z przyczyn formalnych
przyjęty wniosek GK ZHP a został przyjęty wniosek jakiegoś hufca z
chorągwi ziemi lubuskiej.Nie wiem czy chorągiew lubuska ma osobowość
prawną. Jeśli nie ma to wniosek GK został odrzucony bo ktoś z jednego
hufca złożył wniosek - a można w sumie było złożyć dwa wnioski z jednej
osoby prawnej.

Bardzo jestem ciekaw jakie konsekwencje planuje wyciągnąć naczelniczka
(w niektórych kręgach znana jako naczelnik - chociaż widziałem, że jest
kobietą) i skarbnik.

Kowlak

Ekstraliga żużlowa - sprawdź koniecznie kolejne rozgrywki!
Kliknij link: http://klik.wp.pl/?adr=www.ekstraliga.wp.pl&sid=1110