[Czuwaj] HAL'07

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Wto, 24 Kwi 2007, 20:16:19 CEST

----- Original Message -----
From: "Andrzej Rolewicz" <harc38 w op.pl>

[ciach]

> A wymóg phm jako komendanta w sytuacji gdy 40% drużynowych nie ma
> stopnia instruktorskiego da się wytłumaczyc tylko w jeden sposób:
> "walczymy z samodzielnymi obozami drużyny"
> Andrzej/Człuchów
Witam.

Nie wchodząc w sedno maila mam tylko jedną uwagę.
Wymóg posiadania stopnia jest spowodowany zapisami rozporządzenia z
1997 r.
Otóż kierownikiem placówki może być:
- nauczyciel po kursie kierowników,
- podharcmistrz po kursie kierowników,
- lub inna osoba, posiadająca co najmniej trzyletni staż pracy
opiekuńczo-wychowawczej lub dydaktyczno-wychowawczej po kursie kierowników
(umowa o pracę w takim charakterze),
a nie każda (!) osoba po kursie kierowników.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Kasia Cichopek eksponuje biust
>>> http://link.interia.pl/f1a6f