[Czuwaj] Harry Potter skautem :)

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Śro, 25 Kwi 2007, 11:17:21 CEST

25-04-07, Rafal.Suchocki w pse.pl <Rafal.Suchocki w pse.pl> napisał(a):

> [...]

Ee u mnie jest żółto czerwona :P
No może trochę wyblakła...

> Ale, ale - rozpięty guzik.
> Czy Oni nie wiedzą, że nic go lepiej nie nauczy zapinania kieszeni jak odcięte guziki? Najlepiej wszystkie.

Guuuuzikus Urvuuus!

Nie wiem czy to wystarczy. Oprócz urwania wszystkich guzików
zastosowałbym jeszcze kilka innych tradycyjnych kar harcerskich:

- pompeczki
- rundki wokół drzewa
- złapać się za kostki i biegać po wyznaczonej trasie
- umyć menażkę drużynowemu

Nie wiem jak możesz naigrywać się z naszego, POLSKIEGO dorobku metodycznego :D