Re: [Czuwaj] Włatcy Móch

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Nie, 29 Kwi 2007, 09:14:31 CEST

28-04-07, Jakub Sieczko <jsieczko w o2.pl> napisał(a):
> No nie wiem, czy tylko wśród dzieciaków. Ja tam dyskutowałem o tym dziele już z instruktorami ZHP. Może nie wszystkie żarty trafne, ale generalnie trochę dystansu do siebie nie zaszkodzi...
> A odcinek mocno stereotypowy, za to bardzo mi się podoba jak komendant mówi "czuwaj":)
> Kuba

Tak,komendant rządzi. Brakuje mu tylko wąsów :)

A co do stereotypowości to w sumie chyba taki mamy wizerunek. Choć
wydzwięk filmu właściwie pozytywny, raczej źle przedstawili tych,
któryzch harcerstwo grzeje :)

A ludzie rzeczywiście kojarzą nas głównie z "ogniiiiiicheeeeem" :]

Może czas pokazać te wszystkie nietypowe rzeczy które robią różne
środowiska? Wiem to chociaz po oglądaniu wniosków o dotacje do EFS.
Niektóre sprawy sa na prawdę fajne.

Eh. Czy kiedyś zaczniemy się promować do naszej NAJWAŻNIEJSZEJ grupy
docelowej, czyli potencjalnych członków?