[Czuwaj] odnowienie w Krakowie

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 1 Sie 2007, 09:09:41 CEST

"...harcerskaaaaa dolaaaaaa radosnaaaaaaa..."

Cytat ze strony Stołecznej:

"...już o 6.30 spotkamy się przy SYRENCE nad Wisłą i o 7.00 odnowimy Obietnicę Zucha i Przyrzeczenie Harcerskie..."

7.00 czy 8.00 co za różnica ;-)

--
s00hy