[Czuwaj] Skautowy wschód słońca w mediach

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Czw, 2 Sie 2007, 10:51:46 CEST

Dnia 01-08-2007, śro o godzinie 20:28 +0200, Bogdan Ciechomski
napisał(a):
> Coś mało się mówi o światowym święcie 28 mln. młodych ludzi. Informacje
> widziałem tylko w Wiadomościach, Panorama i Fakty milczą, może coś było w
> Wydarzeniach (w interii jest) i regionalnych, ale to chyba i tak za mało.

Za to radio(jendynka i trochę trójka) to praktycznie non-stop nadawało
transmisje ze zlotu i za każdym razem mowa była o odnowieniu
"obietnicy".

Pozdrawiam
orcus