[Czuwaj] Zjazd nadzwyczajny

Adam ahadlaw2 w interia.pl
Nie, 5 Sie 2007, 21:41:17 CEST

Witam
Zauważyłem pewne ciekawe zjawisko. Wniosek o zjazd nadzwyczajny zgłosiło 10 komend choragwi. Ale tylko na stronie Chorągwi Wielkopolskiej znalazłem tekst uchwały w tej sprawie. Czyzby pozostałe komendy wstydziły się tej uchwały a może boja się swoich harcerzy?/ A może są te uchwały tak tajne że nie mozna je odnależc i przerasta to siły zwykłego internauty. Swoja droga ciekawa jest strona choragwi mazowieckeij moze zamiast obalać (RN, CKR i NSH) niewygodne władze można by było ją ukatualnić (ostatnia uchwała KCH z 2006 r.), ot troszkę pracy nikomu nie zaszkodziło.
Czuwaj
A.H.

Dowiedz sie, co naprawde podnieca kobiety. Wiecej wiesz, latwiej je
oczarujesz