[Czuwaj] Pinla prosba o KREW do Lodzian!!!!

Pablo pablo w people.pl
Wto, 21 Sie 2007, 07:43:55 CEST

Czesc!

Wiec:

Babcia: Władysława Szabłowska- Ortopedia
Szpital Miejski im Sonnenberga ul Pieniny 30

Będę dozgonnie wdzieczny za wszelka pomoc.

Czuwaj!
Paweł

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net] On Behalf Of r_rytel w op.pl
Sent: Tuesday, August 21, 2007 7:31 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Pinla prosba o KREW do Lodzian!!!!

Użytkownik Paweł Baluta napisał:
>Godzine temu dowiedzielismy sie, ze WARUNKIEM KONIECZNYM do tego by
przeprowadzono operacje (babcia CIERPI juz 3ci dzien) jest to by conajmniej
DWIE osoby oddaly krew w Lodzi (dla nas z olsztyna jest to praktycznie
niemozliwe tam pojechac)

Fakt, że w całym kraju w wakacje szpitale odkładają operacje na później ze
względu na braki krwi, jednak całkowicie niezrozumiałe jest to że te dwie
osoby krew muszą oddać w Łodzi. Tak jak to miało miejsce w przypadku dh.
Kruszewskiej oddawaliśmy krew w całym kraju i nie jeździła z miasta do
miasta za dawcami.

>z adnotacja na czyje nazwisko i jaki szpital. Grupa i Rh jest obojetne.
Problem dodatkowy jest taki ze to zaswiadczenie trzeba dostarczyc do tego
szpitala, staram sie dowiedziec o ew nr faxu czy cos. Pomijam tu kwestie
moralne takiego "szantazu" narazie chcę zeby babcia
>przeszla operacje i wracala do zdrowia.

Podaj nazwę szpitala i dane Babci telefon się znajdzie ;) nazwisko
szantażysty też ;)

phm. Rafał Rytel

__________ NOD32 Informacje 2472 (20070821) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl