[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 21 Sie 2007, 15:12:02 CEST

> -----Original Message-----
> From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]
> On Behalf Of Tomasz Kazubski

> Niestety ZHP znalazło się w centrum nowej afery, wielu jest wściekłych i
nie
> zdziwiłbym się, gdyby się tym nie zajęła w najbliższym czasie
prokuratura, gdyż
> dotyczy to FIO, za które odpowiedzialna była osoba z Samoobrony
>
> przeczytajcie sami i oceńcie
>
> polecam szczególnie komentarze
>
> http://wiadomosci.ngo.pl/wiadomosci/301793.html
>
> niestety nawet u nas nie było to przejrzyste
>
> Tomasz Kazubski

A może ktos napisac wprost co jest nie tak? Bo albo ja się na tym nie znam
(to fakt), albo nie rozumiem gdzie jest problem.
No bo jeśli ma się tym zajac prokurator, to musi być chyba podejrzenia
popełnienia przestępstwa...?
Czy tez przestępstwem jest to, ze ZHP korzysta z tych srodkow?

Pozdrawiam
_______________
Tomasz Grodzki
TOGRO - Komputery Sieci Internet