[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

Tomasz Kazubski dalkow w poczta.onet.pl
Śro, 22 Sie 2007, 00:39:30 CEST

ja nie wiem, czy niektórzy to specjalnie robią, czy czytają tekst całymi akapitami i nie wyłapują pojedynczych słów i kontekstu

>dopiero w 5 mailu i po kilku upomnieniach napisałeś o co ci chodzi, a
>zacząłeś od tego, że ZHP wpakowało się w jakąś aferę, która wymaga
>interwencji prokuratury i dziwisz się, że ludzie emocjonalnie reagują?

gdzie ja napisałem, że ZHP wpakowało się w jakąś aferę?
gdzie ja napisałem, że wymaga to interwencji prokuratury?

chyba wręcz przeciwnie, przynajmniej z mojego tekstu rozpoczynającego wątek wynika, że ZHP wpakowano w jakąś aferę

poza tym piszę, że "nie zdziwiłbym się, gdyby się tym nie zajęła w najbliższym czasie prokuratura"
a to trochę coś innego niż "wymaga interwencji prokuratury"

>a jak podajesz link. to upewni się, że jest w nim informacja, którą
>chcesz przekazać, bop ja nie lubię jak ktoś ni stąd ni z owąd próbuje
>testować mnie na umiejętność czytania w myślach autora

ja nie testuję nikogo, tylko zapraszam do zapoznania się z informacją i ewentualnie wyrażenia opinii

takie intelektualne wyzwanie, ale widzę, że część czeka na sensację, na ataki, na postawienie tezy, którą ktoś ma bronić a ktoś obalać

Goorek zaprasza na ślub, ktoś proponuje zobaczyć krótki filmik, a ja zaproponowałem zerknąć na stronę najważniejszego portalu dla NGO i poczytać komentarze do największego przedsięwzięcia grantowego skierowanego w Polsce do organizacji pozarządowych i to w dodatku organizacji pożytku publicznego

dopiero później pokazałem kontekst całej sprawy, również od naszego podwórka, a czy ja zarzuciłem komuś cokolwiek - suche informacje

a "obrona ministra" to reakcja na słowa Cyryla , że "mógłbym im co nieco wytłumaczyć" - to niech wytłumaczy ludziom którzy dostali 73 punkty więcej, ale nie otrzymali grantu, bo... Hufiec Słubice otrzymał negatywną ocenę 2 niezależnych, zewnętrznych ekspertów i tylko 104 punkty, a jednak otrzymał max, zupełny max, czyli 250 tys. PLN będąc na 2242 miejscu, a innym, którzy otrzymali np. 195punktów czyli 97,5% i byli na 6 miejscy obcieli  o 20% wnioskowaną kwotę

a moje "niestety nawet u nas nie było to przejrzyste" zostało wytłumaczone o co chodzi, a jak to się stało i dlaczego, tego nie wiem, już kilka miesięcy temu Kowlak wzywał na liście Czuwaja o wyjaśnienie tej sprawy, może jemu udało się coś ustalić

gdyby Hufiec Słubice zgłosił wniosek przez GK-ę jako jeden z 2 oficjalnych, to moglibyśmy próbować ich wspierać duchowo, że się na nich uwzieli, a może to był błąd urzędników, dla nich szczęśliwy błąd

za dużo jest "ale" i to wszystko rzutuje na wizerunku naszej organizacji

nasz przypadek jest wytykany palcem przez ludzi z naszego środowiska, organizacji pozarządowych, a my nic

jednak widzę, że mało komu to przeszkadza, a przynajmniej nie chce się wypowiedzieć na ten temat

Tomasz Kazubski

ps. dla wnikliwych - zerknijcie na stronę hufca Słubice, może są różne Słubice, ale ja tam nie zauważyłem informacji o otrzymaniu 250 tys. PLN lub cokolwiek o projekcie "Podróżnicy Krzysztofa Kolumba"
i dodatkowo Spis Harcerski 2007

chyba, że Ministerstwo zauważyło błąd i Hufiec nie otrzymał grantu, ja ze swej strony dochowałem wszelkich starań, aby nie wprowadzać nikogo w błąd i opieram się na oficjalnych dokumentach