Odp: [Czuwaj] Polar skladnica.net

Anna Michalina Nowakowska michalina32 w wp.pl
Sob, 25 Sie 2007, 13:06:49 CEST

Dnia 24-08-2007 o godz. 19:28 Michał Górecki napisał(a):
> Mam do odsprzedania praktycznie nowy zielony polar skladnica.net. Ten
> kto ma wiedzieć jak wygląda - wie :) Może ktoś nosi takie w drużynie /
> szczepie i chciałby jeden okazyjnie (bo w spredazy już nie ma).
> Rozmiar - męski S (dość duży jak na S prawde mówiąc).
>
> Aha cena - 180 zł + ew koszty wysyłki. Kto pierwszy ten lepszy :)
>
> g00rek

o! ja też taki mam i też chętnie sprzedam
Cena do negocjacji :)
jeszcze kilka osób i będzie można zastęp ubrać.
ja mam M co oznacza przeciętnie dobrze zbudowanego mężczyznę.
Niestety z niego wyrosłam i jest na mnie dużo za duży.
To jedyna wada tego polara.

Pozdrawiam
Ania

Poznaj nowego wybrańca Boga... i jego trzódkę!
Rewelacyjna komedia Evan Wszechmogący w kinach od 24 sierpnia.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fevanw.html&sid=1270