[Czuwaj] Re Szczecin

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Pon, 27 Sie 2007, 08:56:45 CEST

Dnia N Sierpnia 26 2007, 20:06, Michał Szyndel napisał(a):

> Może nie komenda chorągwi, a niektóre hufce. W Szczecinie (3 hufce)
> mamy około 1100. Nie wiem jak wygląda sytuacja w rejonie. Na pewno są
> hufce, które potrafią zapłacić składki za więcej harcerzy niż mają w
> "niewiadomym celu".
>
> hajder

Czasami podobno daje to możliwośc uratowania hufca przed rozwiązaniem, a
do tego zawsze można też nie wykreślać przyjaciół z jednostek [drużyna się
rozrasta] bo ktoś jest przybocznym od zawsze mimo że mieszka pod Londynem
i w Polsce bywa raz na 5 lat ;P

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO