[Czuwaj] kandydat na Naczelnika ZHP

Pon, 27 Sie 2007, 12:44:48 CEST

 Jakoś mało się mówi o kandydaturach na 9 września. O Rafale Klepaczu od Kielc już oficjalnie wszyscy wiemy. Wieść gminna niesie, że kandydować ma także druh Łukasz Rycharski. Właściwie duma mnie rozpiera, bo to przecież również byłby kandydat z Rady Naczelnej (w likwidacji), a nadto, nie chwaląc się - z tej samej komisji co ja Czy ktoś - a już najbardziej Łukasz, bo zdaje się jest na liście, mógłby rozwiać te wątpliwości i potwierdzić, bądź zaprzeczyć? Już przecież czas chyba, byśmy wiedzę taką posiedli.
Ryszard