[Czuwaj] kandydat na Naczelnika ZHP

Pon, 27 Sie 2007, 17:16:24 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 27 August 2007 16:12
Subject: Re: [Czuwaj] kandydat na Naczelnika ZHP

Poprawka:

> Z danych CHKSI :
> Wykaz instruktorów mających otwarte próby na stopnie instruktorskie
> w Chorągwianej Komisji Stopni Instruktorskich
> stan na dzień 16 maja 2007r.
> próba  harcmistrzowska
> Imię i nazwisko Hufiec Opiekun Otwarcie Planowany termin
> zamknięcia/przedłuż.
> Łukasz Rycharski KCh Hm. L. Andrysiak 16.05.2007 VI. 2008.

Merci.

Nie kojarzę tego rozkazu, ale widocznie go przegapiłem.

W każdym razie termin VI 2008 informuje jasno, że może Łukasz będzie
kandydował, ale na normalnym Zjeździe.

DJD

PS. Znając Łukasza talenta organizacyjne, wiem, ze z tej strony Związek
stanąłby na nogi. A reszta, jak to w zespole - zalezy od współpracowników.