[Czuwaj] Prawicowo - narodowo...

Grupa Ratownictwa Specjalnego zhphgr w poczta.onet.pl
Wto, 28 Sie 2007, 08:34:05 CEST

> Przepraszam za pisanie nad tekstem ale klient poczty w komórce nie
> pozwala inaczej. Merytorycznie zgadzam się z tym co napisał Grzegorz.
> Natomiast zupełnie nie mogę zgodzić się z twierdzeniem o "kolejnym"
> dowodzie na intelektualny upadek GW. Rozumiem, że to bardzo popularny
> w IV RP trend by tak mówić tyle, że mało uzasadniony. Artykuł nie jest
> tekstem członka redakcji, po 3 dniach ukazała się replika (i tu i na
> forum - gdzie dyskusja koncentrowała się wokół "mędrca z GW" zupełnie
> przemilczana). Rolą dzienników trochę przynajmniej bardziej ambitnych
> [...]

Czuwaj
Myślę ze jako instruktorzy harcerscy którzy zawsze dbali o dobro naszej
Ojczyzny i rozsławiali jej imię w świecie powinniśmy dbać o niezmienianie
faktów.
Proszę pamiętać że wg. Konstytucji cały czas jest III RP.
Pozdrawiam Jacek