[Czuwaj] ZHP w centrum nowej afery

komendant myszków komendant w myszkow.zhp.pl
Śro, 29 Sie 2007, 00:15:51 CEST

autor: krzysztof
data: 2007-08-28, 17:43
tytuł: ile milionów złotych zdefraudowała Kalata?
Największa szkoda jest nie taka, że pani minister Kalata jakimś cudem
wyciągnęła z kosza na śmieci odrzucone przez ekspertów projekty i przyznała
im
dofinansowanie. A bardzo dobrze, niech beneficjenci tych projektów, czy to
Romowie, czy mieszkańcy Wisznic, czy harcerze ze Słubic - je sobie realizują
(chociaż eksperci uznali, że to projekty niewiele warte). Najgorsze jest to,
że aby spełnić kaprysy pani Kalaty, ZABRANO PIENIĄDZE DOBRYM PROJEKTOM.
Kołdra
jest bowiem krótka, jak komuś się da, to innym trzeba zabrać. Aby więc mili
harcerze ze Słubic w swoim raczej kiepskim projekcie odrzuconym podczas
oceny
merytorycznej, mogli podążać śladami Krzysztofa Kolumba za 250 tys. złotych,
trzeba było tym najlepiej ocenionym projektom po prostu... obciąć budżety!
Czasem o ponad połowę, czasem o kwoty rzędu 100 tys. złotych. Co więcej,
dobre
projekty, ocenione na 177, 178, 179 punktów (na max. 200 możliwych) w ogóle
nie dostały dofinansowania, choć gdyby nie wygrzebywanie odpadów z kosza to
pieniędzy spokojnie by starczyło.
W takim razie po co w ogóle było zatrudniać ekspertów?