[Czuwaj] kandydat na Naczelnika ZHP

Maciej Trojanowski odie w autograf.pl
Śro, 29 Sie 2007, 20:17:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Ryszard Rutkowski" <ryszardrutkowski w tlen.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, August 27, 2007 9:15 PM
Subject: Re[2]: [Czuwaj] kandydat na Naczelnika ZHP

> No to rzeczywiście gafa z mojej strony. Z materiałów KSI chorągwi kuj-pom.
> wynika, że otworzył próbę 16 maja 2007 roku. Żadnych zatem szans na
> zamknięcie jej przed 9 września. A przecież niemożliwe jest, aby ktoś
> zadziałał tak niecnie, że przyzna stopień harmistrza po 4 miesiącach ( w
> tym dwóch w trakcie HAL ), tylko po to, aby uzupełnić brak formaly przed
> Zjazdem. Nie do pomyślenia!
>
> Zatem plotka  rozwiana.
>
> Ryszard

Eee tam nie możliwe... Dla chcącego nic trudnego!

W łódzkiej na przykład, pewna anonimowa instruktorka zamknęła się na phm. w
4 miesiące... Po prostu Geniusz! Dodam tylko, że opiekunem próby był pewien
anonimowy przewodniczący Chorągwianej KSI, a jednocześnie komendant hufca, z
którego wywodzi się owa anonimowa instruktorka.

Mam wrażenie, że teraz to już u nas wszystko się da ;)

Pozdrawiam.
pwd. Maciej Trojanowski