[Czuwaj] Stereotypy

Michał Górecki g00rek64 w gmail.com
Sob, 1 Gru 2007, 08:54:06 CET

...mówią, że w harcerstwie jest nudno i sztywno. Tylko musztra i
maszerowanie w szyku :)

Więc chciałem pokazać inną stronę. Film nakręcony jest głównie na
Kielcach 2007, a w szczególności w jedynym takim miejscu programowym
Sprawności Na Całe Życie :) choć nie tylko. Niestety nie mam jeszcze
wystarczająco dużo materiałów filmowych bardziej wyczynowych, żeby
zmontować coś bardziej "wyczynowego", ale to z czasem (jak ktoś ma za
dużo ujęć np żeglarstwa harcerskiego, machania ogniem albo czegoś
takiego to proszę o kontakt!).

Aha, użyta muzyka - uprzedzam pytania - jest udostępniona na zasadzie
wolnej licencji.

http://pl.youtube.com/watch?v=Gc4wLj2XUNQ