[Czuwaj] Nadchodzi NOWE :-)

Szumyk szumyk w gmail.com
Czw, 6 Gru 2007, 21:20:18 CET

Sławomir Waś pisze:
> Oto wyciag z regulaminu KSI przy NOWEJ GK:
>
> 1.                 Komisja składa się z instruktorek i instruktorów w
> stopniu harcmistrza.
> 2.                 Posiedzenia Komisji są ważne, jeżeli uczestniczy w
> nich przynajmniej 3 członków komisji, w tym:
>  a.. przewodniczący lub wiceprzewodniczący komisji,
>  b.. przedstawiciele obu płci.
> Pamietajcie, żeby przenieśc ten zapis do regulaminów swoich Komisji!
> Koniec z dyskryminacją! Kto to widział, żeby w ZHP komisje były
> jednopłciowe. A już komisja złożona z samych facetów, przed którą
> [...]
Nadal uważam, że powinieneś się Sławku przenieść do polityki bo tam ci
bliżej niż do harcerstwa.
Słownictwo i styl iście z naszego politycznego bagienka...

A co do meritum... jeśli chodzi o KSI przy GK nie widzę w tym nic złego,
generalnie to mi wszystko jedno :)
Tak naprawdę to chyba nieliczne osoby otwierają stopień hm w GK ZHP.

Nie widzę też żeby było w tym coś złego w jakimkolwiek kontekście.
U nas w hufcu staramy się aby w komisji byli i panowie i panie. :)
Niedoszukując się w tym "skandalu obyczajowego", ani "dyskryminacji
płciowej"....
Choć nie sądzę aby chcieli tego typu zapis wprowadzić w naszej KSI.

Smutne to ... popieram Adama Kubiaczyka

hm. Bartek Szumski HR
Hufiec ZHP Łódź-Polesie